بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:30
بازديد از اين پست : 291

ستاره کروات باشگاه بارسلونا در صحبت هایی از مقایسه خودش با ژاوی هرناندز ابراز رضایت کرد.

بارسا نیوز

ایوان راکیتیچ ستاره کروات و تازه وارد باشگاه بارسلونا در مصاحبه ای با Sportske novosti از این که او را به عنوان جانشین ژاوی هرناندز 35 ساله در بارسلونا نام می برند، ابراز خوشحالی کرد.

"برای شروع رقابت های لالیگا نمی توانم صبر کنم. ما در این مدت تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوار که بتوانیم ثمره آن را در مسابقات آینده خود ببینیم. درست است، از اینکه مردم می گویند که من جانشین ژاوی هستم، خوشحال می شوم، اما حقیقت این است که من راکتیچ هستم و نه ژاوی. او یک بازیکن فوق العاده است که جانشینی برایش وجود نخواهد داشت. 

"لیونل مسی؟ با این همه افتخار، رفتار او هیچ فرقی با بقیه بازیکنان ندارد. او  در روزهای ابتدایی کمک بسیاری برای تطبیق یافتن در بارسلونا به من کرد و حتی یکی از دوستانش را برای یافتن خانه ای مناسب در بارسلونا به من معرفی کرد.

"نیازی نیست که  به تعریف از لوئیز سوارز بپردازم. زیرا که همگان می دانند که او از چه کیفیت بالایی برخوردار است . از حضور او در تمرینات تیم  خوشحالم زیرا که  این امر هم برای ما و هم برای خودش بسیار مهم و سودمند است."

گفتنی است آبی اناری ها اولین بازی خود در فصل جدید رقابت های لالیگا را یک شنبه شب و در استادیوم نیوکمپ برابر تیم فوتبال الچه برگزار خواهند کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »